الجمعة، 10 يوليو 2015

يوميات عائلة دونغهاي الحلقة 2



وفجاءة ميكى وسولى ودونى يسمعو صوت عيااط عالى من الجنينه يجرو يشوفو فى ايه يلاقو ...... توكى بيدرب بابدا ع قفااه : انت وحشش هات الكوورة بتاعتك بادا : انت قولت كورة بتاعتى يعنى انا بس الى العب بيها توكى : هى بتعتك لاكن انا الى العب بيها هتعمل  ميكى : شطووور يا حبيبى اديلو اكتر ع قفااه اقصد عيب كدا يا توكى
سولي : ما تلمي ابنك يا ميكي الله ده اخوه الكبير المفروض يحترمه شوية تلاقيكي سلطي ابنك زي كل مره ميكى : انا انا اعمل كدا :( .. وبتبص لتوكى بوبتغمزله :توكى يا حبيبى انا سلطك توكى : ايوه يا ماما ^_^ سولي و هي بتمسك ايد توكي و بادا : شفتي ابنك فضحك اهو انا احسن منك و هعدي الموضوع بص يا توكي انت و بادا انتو اخوات العبو بالكوره مع بعض اعملو فريق يلا و بابا جاي يلعب معاكم
دوني : ابوهم مين  
سولي : انت يا سبع الرجال  
دوني : عايز اشوف مسلسلات رمضان و لسه مكلتش كنافة
سولي بتسحب ميكي من اديها : اتصرف مع عيالك يلا اميكي في مسلسل جديد جاي كله مزز
توكى بيحدف الكوره يجبها فى بطن دونى : هيييييييييييييييييه جون ميكى :يلا اموت انا فى المزز الممزمزين سولي : استني هجيب الكيمتشي و الطبقين محشي كده نتسلي فيهم انا : بس زودى المحشى عشان انتى عارفه انا بعمل رجيم بادا: بابا بابا اعمل حمار وانا اركب عليك دوني : حمار يا بادا ده توكي مقلهاش
توكي : علشان هو غبي يا بابا ايه رائيك تعمل كلب و تجري ورانا دونى بيقلع الشبشب وبيرميه عليهم : يلا يا ولاد الكلب من هنا سولي : احنا خلصنا كام كيلو كيمتشي لحد دلوقتي يا ميكي انا : مبعدش يا ام بادا سولي : صحه و هناء علينا يا حبيبتي استني هجيب الكنافة خلينا نحلي باه ميكى : ماشي وجريت راحت لدونى :متنرفز ليه يا ابو العيال هيهيهيهي دوني : هو اللي يشوفكم يرتاح ولا يقعد هادئ ميكى : قصدك ع سولى وعيالها معلش لازم تستحملهم يا بيبي دوني : بقول اللي يشوفكم انتو الاتنين مصايب ميكى : مكنش العشم يا ابو توكى :( سولي بتدخل الليفنج بدور على ميكي : راحت فين بنت المبقعه دي اكيد بتعاكس ابو بادا طيب و تروح سولي المطبخ و تحط لميكي فى العصير زيت خروع ان ما كنت اجبلك اسهال دلوقتي مبقاش ام بادا ميكى بتلعب فى شعر دونى : شعرك حرير يا يا قصير يا جميل يوووغتى وقرصت خدو سولي بغيظ : ميكي يا حبيبتي تعالي المسلسل بداء و خدي كوباية العصير دي قلبي ميكي : منك لله يا بعيدة قصدي شكرا يا ام بادا يلا نكمل المسلسل ميكى بتحس بطنها وجعاها تجرى تدخل الحمام سولي بخبث : ام توكي مالك يا حبيبتي فيكي حاجه ^_^ ثم تمتمت احسن يا تسهلي كده لبكره الصبح علشان تعرفي ام بادا مش سهله
ميكي : امشي من هنا يا كلبهه
سولي بشماته : اجبلك المغسله ^_^ قصدي الدكتورة ؟
ميكي خرجت من الحمام : امشي من قدامي لحسن احدفك بالشبشب
سولي : فى ايه يا وليه اما صحيح واطيه
ميكي : واطيه مين يااا اوووزعه
سولي : هما 3 سم اللي بينا يا حبيبتي اوزعه اه بس مزة و احل من على حبل المشنقه
ميكي : اللهي الحبل يتلف على رقبتك يموتك
سولي بتمسك شعر ميكي : ده اانا اللي هموتك دلوقتي نسيتي يابت لما كسرتلك رقبتك و ايدك
ميكي بتضربها في بطنها : نسيتي لما فتحتلك بطنك يا معفنه
سولي بتعض ميكي : والله لشقك نصين و اطلع الطفح اللي اكلتيه عندي ميكي و بتزق سولي : الله يحرقك وسعي عايزة اروح الحمام
سولي : لا هفضل قاعدة عليكي لحد ما تسهلي هنا  
ميكي : يا دووووووني اللحقني يا دوني ونبي يا دوني
دوني جه : ايه ده :O انتو على طول خناق مش هتكبروا ابدا
سولي بحزن مصطنع و بتجري تحضن دوني : شايف يا دوني بقولها اجبلك المغسله قصدي الدكتورة تشتمني مش عيب انا الكبيره و خايفهه عليها تعمل فيا كده
ميكي بتعمل نفسها بتعيط : ضربتني ادووني
سولي : هي اللي بدات يا ستي دوني
ميكي : لا انتي يا كدابه
سولي : اهو انتي الكدابه
ميكي بتطلع لسانها : يا اووزعه
سولي بخبث : انتي بتتريقي على القصيرين اخص
ميكي : فاهمه قصدك يا لئيمة
سولي : انتي اللي لئيمة
دوني بصوت عاالي : بببببببببببببببس تعبت منكم والله لتجوز عليكم و هعلمكم الادب انتو الاتنين
ميكي : انا تتجوز علينا مين ياااض :o
سولي : نعم اعملها كده وانا هوريك
دوني : اه هتجوز عليكم و اعملوا اللي انتو عايزينه و يلا يا ميكي روحي البيت
ميكي : تعال معايا يا توكي :(
سولي : على جثتي النهارده الليله بتاعتي يا كلبه دوني : ولا معاكي ولا معاها انا هنزل بكره مع العروسة الجديدة نختار الدبل
سلمى وميكي : يا نهار اسوووود
دوني طالع على السلم و بيغني : يا دبلة الخطوبة عقبالنا كلنا تيرارا و نبني طوبه طوبه فى عش حبنا تشيراارار
سولي : عجبك كده انتي السبب
ميكي : انا السبب بردو
سولي : امال امي هي السبب غوري على بيتك بدل ما انده دوني
ميكي : لا ونبي يا سولي مش عيزاه يتجوز عليا اسولي
سولي : و انا مالي ياختي هو حر
ميكي : بخبث طبعا ما انتي متعودة
سولي : يارب بس متكنش تنحه و رخمه زيك
ميكي : ياريت تبقي زيي هو في حد زيي
سولي : مش دوني قال غوري على بيتك انا مش فاضيه دوني عايزني -_-
ميكي .. زمانو بيكلم الجديده الزافل
سولي : طب امشي باه خليني اشوف شغلي 3:)
ميكي : كده :( عااااااا يلا يا عيال و اخدت عيالها ومشيت
سولي : منك لله يا ميكي اللهي تقع من على السلم تتكسري و انزل اللم عضمك حته حته يا كلبه ام اروح اللبس الحته اللي على الحبل
*بعد يومين *
ميكي بترن الجرس : سووولي افتحي يا سولي دونغهي الواطي هتيجوز الاسبوع الجاي
سولي بتفتح الباب : فى ايه يا عقربة
ميكي : عقربه لما تلوشك بقولك دوني هيتجوز الاسبوع الجاي :(
سولي : نهار اهله اسود والله لاكسر الكاميرات بتاعته
ميكي : كده هنطلق
سولي : هيتجوز مين يا ميكي مين دي اللي احلي مننا
ميكي : هيتجوز واحده اسمها صافيناار بس عليها جسم يودي القسم
سولي : لا دي احلي فعلا يا حظك الاسود يا سلمى
ميكي : عااااا
سولي : الواطي وصل لصافيناز ماشي يا ابو بادا
سولي : والله لوريها و اضرها فى اعز ما تملك devil رمز تعبيري
ميكي بصدمه : هتضريها فى ايه :O
سولي : ملكيش انتي دعوة سبيها عليا
ميكي : لا يا حبيبتشي انا معاكي
سولي : طيب يلا زمانه رجع يتغدي اختفي كده و هننزل وراه
ميكي جريت استخبت في التلاجه واعدت تاكل
سولي : والله لوريك يا ابن لي
بادا : بابا بجد انت هتتجوز طنت صافيناز *_* المزة
دوني بفرح : ايوه يا حبيبتي شفت باه اتعلم من بابا
بادا : لا باه انا بحبها دي واتكه يا بابا
سولي : عيب يا حبيبي دي كلها نفخ يا بادا سبها لبابا لحد ما ينصدم
دوني بسعاده : كلي نفسك باه يلا انا نازل
سولي : ان ما وريتك مكوش انا سلمى ام بادا
سولي تفتح التلاجه : يخربيتك يا ميكي اكتلي اكل عيالي
ميكي : كنت جعانه -_-  
سولي : طب يلا خلينا نراقبه بسرعة يلااا
و نزلت سولي و ميكي يراقبو دونغهي يا تري هيعملوا مصيبة ايه

الخميس، 9 يوليو 2015

برنامج سوكيرا بالعربي *محتوايات شنط سوبر جونيور *


برنامج سوكيرا بالعربي الحلقة 1 بنتكلم عن الحلقة دي عن محتوايات شنط سوبر جونيور 

اعداد سلمى نصر و سلمى اشرف 
و مرام محمد 

يارب يعجبكم 

اللينك :

https://soundcloud.com/salma-de-ana-1/88rg0gcdcovp

يوميات عائلة دونغهاي الحلقة 1



فى اول يوم رمضان لازم العيله كلها تتجمع و لما العيله بتتجمع بيعم
الفرح و السرور و البهجه الا عيلة دونغهي لازم تحصل حاجات مجنونه
و الراجل يطفش من البيت يا تري هيحصل ايه النهاردة خصوصاً لما
نعرف ان سولي عازمة ضرتها ميكي على الفطار اذا ربنا يستر
سولي : ايه يا ميكي فينك يا كلبه ‏‎squint‎‏ رمز تعبيري مش تقوليلي كل سنه وانتي طيبه يا ام بادا يا ضرتي
ميكى : معلش يا حببتى مشاغل العيال توكى وهيوكى مجننى والله مشاء الله عليهم خمسه عليهم اشقيه
سولي : ياختي ربنا يحفظهم انا كمان عيالي الخمسه بادا و شيون و
سونغمين و جو ارا و امبر عفاريت و بردو بتصل على العموم ياختي انا
عزماكي النهاردة عندي على الفطار العيال عايزين يشوفوا اخواتهم و
انتي وحشتيني و وحشتني ايام جروب الالف المصري ياااااه ايام ‏‎heart‎‏ رمز تعبيري
ميكى: هيههيهيهيهى فكرتينى بالذى مضى وقله الادب والانحراف ‏‎devil‎‏ رمز تعبيري .. لا لا انتى الى معزومه عندى دونيتى بيحب ياكل من ايدى اول يوم رمضان ‏‎kiki‎‏ رمز تعبيري
وهنا دونغهاى يدخل على سولى وهو ماسك فى ايدو بطيخه وشنط طماطم وخيار وبطاطس ويجعر : انا جيت يا ام العيااال
سولى بتبص لدونى : حمدالله ع السلامه ياروحى حط الحاجات فى المطبخ و حمي العيال :* 
ميكى وهى بتضعف قدام الاكل : احم عمله قطايف يعنى ‏‎colonthree‎‏ رمز تعبيري !
دونى : احمى مين يا وليه قومى حميهم انتى وعلميهم ميعملوش حمام فى البانيو ‏‎squint‎‏ رمز تعبيري
سولي : اه والله قطايف يا حبيبتي استني كده يا ميكي وبتقوم تقف :
طلعلك يا حبيبي ماما قلتلي وانت صغير كنت بتعمل كده و انا بعمل الاكل يلا روح حميهم يا دودو ‏‎kiss‎‏ رمز تعبيري
دوني : دلوقتي بقيت دودو ‏‎squint‎‏ رمز تعبيري انا ايه خلاني اخلف 5 ياربي يارب ارحمني يارب ‏‎unsure‎‏ رمز تعبيري
سولي : دول 7 يا حبيبي نسيت توكي و هيوكي 
دوني : اه بس هما مؤدبين مش زي عيالك ‏‎squint‎‏ رمز تعبيري
سولي : طلعلي و طلعين ليك ‏‎kiki‎‏ رمز تعبيري وبترجع تكلم ميكى :: معلش يا ميكي دوني كان عايز حاجة انتي عارفه هو ميقدرش يستغني عني ‏‎colonthree‎‏ رمز تعبيري
ميكى : اه يا حببتى عارفه اوى بيقولى انك عمله زى الكلب بتاعوو كدا اليفه وبتسمعى الكلام لامؤخذه يعنى ‏‎grin‎‏ رمز تعبيري
سولي : و انا هاجي فيكي ايه يا حبيبتي ده انتي ست الكلاب كلهم ‏‎devil‎‏ رمز تعبيري
ميكى : ربنا يخلكيى يا حيااتى ‏‎kiss‎‏ رمز تعبيري
بادا راح يشد دونى من بنطلونه : بابا بابا عايزة اعمل بيبى ‏‎frown‎‏ رمز تعبيري
سولي : ويخليكي يا قلبي يلا اوعي تتاخري انا جبت 2 كيلو كيمتشي هنتسلي بيهم واحنا بنعمل الفطار ‏‎colonthree‎‏ رمز تعبيري
ميكى : يوه يا وليه وطى صوتك العيال ودونى هيعرفو الى احنا فاطرين
سولي : يا وليه متخفيش و بعدين هما هيطلو فى الجنينه يلعبو ‏‎
ميكى : اذا كان كدا هاتى 3 كيلو كميتشى بقى 
دوني : اوعي تعملها فى البانيو يا حبيبي يا سلللللللمى تعالي اقفلي مع ميكي جتكو نيله كلكم ‏‎ 
بادا بيقلد دونى : كتكم نيله كلم ><
دونى : اخرس يا اوزعه 
بادا : اخرث يا اوزعه ‏‎
سولي : نخليهم 4 مفيش مشكله يلا يا حبيبتي انا هقفل دوني عايزني ‏‎
انا : ماشى ياختى يارب تقعى ع وشك عنيكى تطلع منو ‏‎
سولي : انشالة انتي يا روحي
ميكى: يلا يا حببتى شوفى حبيب قلبي عايز ايه موواه 
‏‎kiss‎‏ رمز تعبيري وقفلت وراحت تغير للواد هيوك البامبرز
دوني : طب لما تيجى امك ‏‎squint‎‏ رمز تعبيري وبص لسولى لما رحتله : كل ده بتكلمي ميكي
سولي : الله في ايه يا ابو بادا ضرتي و بكلمها هي دي حاجة غريبه ؟
دوني : انا حميت العيال سونغمين عمل حمام فى البانيو ‏‎squint‎‏ رمز تعبيري
سولي : من شابه اباه فما ظلم ‏‎colonthree‎‏ رمز تعبيري
دوني : خلاص يا وليه انا هصلي و انام
سولي : نعم امال مين هيعمل السلطه و يغسل المواعين يا حبيبي ‏‎kiki‎‏ رمز تعبيري
دوني بوش بيبى فيس : مانا لسه غاسل المواعين عند ميكي ‏‎frown‎‏ رمز تعبيري
سولي بترفع حجبها : ياعني تغسلها عند ميكي اللي انت متجوزها من 4 سنين وانا متجوزني من 9 سنين و مش عايز تغسلهم ده انا اقطعك ‏‎squint‎‏ رمز تعبيري
ميكى حمت العيال ولبستهم : اى حد من عيال الوليه مرات ابوكو يكلمكو او يزعقلكو تديلو ع قفااه ع طول ماااشى ‏‎squint‎‏ رمز تعبيري
توكى : حاتل يا مامى ‏‎kiki‎‏ رمز تعبيري
ميكى : وانتيا هيوك بطل بتعمل حمام ابوك بيقرف يشيلك من رحتك المعفنه -_- وراحت لبست وشلتهم ونزلت وركبت تاكس ووصلت عند بيت سلمى ورنت الجرز
دونى : دوني : حاضر يا سلمى :(  وبيبرطم : مش المفروض ارزعها بالقلم يورملها وشها -_- 
سولي وبتبصلو بشر : بتقول حاجة يا حبيبي :D
دونى : بقول هروح اغسل المواعين " وراح يغسل المواعين" : ياعني عليك يا دونغهي ايام ما كنت بتعدي من الشارع البنات يغمي عليها :/
وبيغنى : انت قلبك قاسى اوى اوى انت مش بتحس كدا وكدا
سولي بكامل اناقتها بتروح تفتح الباب : يا اهلا يا حبيبتي وحشتيني عامله ايه
ميكى بتحضنها وبتجز ع سنننها : احلى منك يا روحى :*
سولي : طبعا يا ميكي مش متجوزة من 9 ولدت باه 4 مرات و منهم تؤام تعب يا ميكي بس دوني بيقولي اني اجمل واحدة فى عيونه :3
ميكى : اااه القرد فى عين دونغهى غزال :D
سولي : لو حتي قرد المهم اني فى عيونه غزال :3
دوني خرج وبيمسح ايدو من المايه فى هدومه : فين العيال يا ميكي
ميكى راحت حضنته وباست خدو : ازيك يا بيبى يا روح قلب ميكى ^_^
دوني : كويس يا قلبي ♥
سولي تمسك ايد دوني : دودو وحشتني فى الفتره الصغيره دي يا عيوني ^_^
دوني يمسك بذقن سولي ويبصلها : و انتي يا روحي 
ميكى بتلعب فى لياقه قميص دونى وبتلف وشه ليها : ما تيجى نطلع فوق يا دونتى ;)
سولي تلف وش دوني ليها : دودو مش بيحب حد يطلع الدور الخاص بينا مش كده يا روحي و يلا يا ميكي نحط الاكل على السفره و دوني هياخد العيال الجنينه :D
دونى بيبص لميكى : يلا يا حببتى ;) وبعدين بيبص لسولى : صح يا حببتى انا فعلا هاخد الععيال الجنينه وهمشى من هنا قبل ما رقبتى تتلوح -_- وخد العيال وخرج يلعب معاهم فى الجنينه
ميكى : مممم ماشى
دونى شال توكى وخد بقيه العيال وخرجو
توكى ببرائه : بابا بابا شم كدا ريحه ايدك ^_^
دونى بيشم ريحه ايدو
توكى ضرب ايدو الى ع منخيرو : هههههههههههه بابا اهبل :P
وعند سولى وميكى فى المطبخ
سولي : صنية بطاطس بالفراخ المشوية علشان دودو بيحبها كان هيفطر النهارده و هي بتستوي من ريحتها الجميله اصل دوني اصر يساعدني النهاردة خاف عليا اتعب :D
ميكى بتحط كيس ملح فى صينيه البطاطس : وكدا هيحبها اكتر :D
سوله مش بتدلها اهتمام وبتروح تحط الاكل ع السفره :دودي يا قلبي لو سمحت هات العيال يلا الفطار جاهز
دوني : حاضر يا قلبي يلا الفطار جاهز
العيال بتجرى : هييييييييييييه هييييييييه وبيجرو يغسلو ايديهم واعدو ع السفره
"العيله كلها على مائدة الافطار "
دوني : يلا كلنا نسمي الله و نقول ايه يا حبايبي اللهم لك صمت وعلى رزقك افطرت
العيلة : اللهم لك صمت وعلى رزقك افطرت
دوني بياكل تمر و بيدي عياله و زوجاته
سولي : جزاك الله خيراً يا ابو بادا تعيش و تديني يا روحي :*
ميكى : ربنا يخليك لينا يا دونيتى ♥
بادا : بابا هو ليه انت متجوز اتنين O.o
سولي : ايه السؤال ده يا بادا عيب كده -_-
دوني : قدري يا حبيبي :(
سولى بخبث : انا هفهمك بص يا حبيبي انا لما اتجوزت بابا ميكي كانت صحبتي جدا و اغمي عليها من الصدمه صعبت عليا خليت بابا يشفق عليها و يتجوزها :(
ميكى بغيظ : لا يا حببى انا سبتو لامك بس هو مكنش مرتاح معاها فا اتجزنى وكان عايز يطلق امك ويرميها رميه الكلاب الجعانه بس قولت لا حرام :D
سولي : بابا يا حبيبي جه اترجاني اني اتجوزه طبعا بابا وسيم و البنات بتجري وراه و انا خطفت قلبه فضل يلاحقني زي المجرمين لحد ما اتجوزته و ميكي كان باه عندها انفصال فى الشخصيه و فكره ابوك بيحبها هي قال سبتهولي قال :/
دوني : عليا الطلاق لو ما سكتوا لاشردكم انتو و عيالكم اسكتوا باه عايز اطفح -_-
سولي و ميكي : و على ايه يا ابو بادا خلاص هنسكت
ميكىى : اتفضلى يا حبيبتى اشربى العصير وبتدلق العصير ع بنطلون سولى : اسفه ياب يبى مكنش قصدى :(
سولي و هي بتقوم : ولا يهمك يا روحي تعال يا دوني اختاربي هلبس ايه ^_^
دوني : حاضر يا قلبي ^^
ميكى : اعد يا دونى انا هروح انقلها -_-


سولي : انا قلتلك دوني مش بيحب حد يطلع الدور بتاعنا
دوني : 5 دقايق و هنزل يا ميكي ^^
ميكى : طااايب :/
دونى وسولى طلعو
بعد 15 دقيقه و ميكي قاعدة بتغلي
سولي نازلة بفستان قصير
ميكى : مش كبرتى ع الجات دى يا ام بادا :D
سولي : هيهيهيه ضحكتيني والله يا ميكي قلت كده لدوني بس هو بيموت فى الطقم ده عليا
ميكى : مممم مش بطاال :3
وعيال ميكى وسولى بيجرو ورا بعض فى الجنينه
وفجاءة ميكى وسولى ودونى يسمعو صوت عيااط عالى من الجنينه يجرو يشوفو فى ايه يلاقو ......
‏‎gasp‎‏ رمز تعبيري

الأربعاء، 18 مارس 2015

احببت مجهولة البارت 4


دخلت كلا من كارولين و بيسان الي شركة sm  الشركة الراعية لسوبر جونيور
كانت كارولين ترتجف من داخلها فهى ستتكلم معه و تنظر لة و يبتسم لها كعادته كيف ذلك و عندنا يحدث على مواقع التواصل الاجتماعي يرفرف قلبها فرحاً
كانت بيسان تفكر و داخلها خوف من ان تفعل أي حركة تجعله غاضب او تبكي
قالت بيسان انا سانتظر فى الخارج بجوار سيارة دونغهي انتِ لن تحتاجي لي اليس كذلك ؟
قالت كارولين نعم بالتوفيق لا تقتلقي
ابتسمت بيسان ابتسامة مصنعه و ذهبت
دخلت كارولين الي غرفة الاجتماعات كان يقف سيون امال الباب
كانت كارولين تحاول ان تسيطر على مشاعرها تردد بداخلها انا بخير انا الان كاتبة لست معجبة به ولا احبة

 قالت بيسان انا سانتظر فى الخارج بجوار سيارة دونغهي انتِ لن تحتاجي لي اليس كذلك ؟
قالت كارولين نعم بالتوفيق لا تقتلقي
ابتسمت بيسان ابتسامة مصنعه و ذهبت
دخلت كارولين الي غرفة الاجتماعات كان يقف سيون امال الباب
كانت كارولين تحاول ان تسيطر على مشاعرها تردد بداخلها انا بخير انا الان كاتبة لست معجبة به ولا احبة
طرقت كارولين الباب قبل دخولها امسكت مقبض الباب فوجدت سيون يمسك نفس المقبض و يفتح لها
ابتسمت رخم عنها فبادلها سيون الابتسام
قال سيون :
هل تردين شئ
كانت كارولين متوتره جدا امسكة طرف شعرها تعبث به و قالت بتوتر
انا كارولين كاتبة سيناريو الفيلم
ابتسم سيون ثم مد يدة لمصافحتها
قائلا :
-اهلا بكِ انا سيون
لم تكن تستوعب كارولين انها ستصافح سيون
مدت يدها بتردد و ابتسمت  
قالت مرحباً بك اتمني ان نعمل معاً بجد
سرح سيون قليلاً فى ملامح كارولين كان يحدث نفسة ويقول يبدو فى عيناها سعادة لما اراها فى اعين فتاة من قبل
ما سر تلك السعادة
انتبهت كارولين على تطلع سيون لها ثم ذهبت لتجلس على كرسيها و تقول فى نفسها
هل يتري لحظ تلك السعادة التي بداخلي عندنا رايته
علي ان اهداء الان سوف افضح نفسي
ولكن كيف اهداء انا بجانب سيون الان
~~~~~~~
كانت تجلس بيسان بجانب سيارة دونغهي تفكر ماذا اقول له
حسنا ساتدرب الان هيا
سادعوة و اقول له انا اريد توصيل رسائل الالف له
و هذا بعض الطعام و ساذهب
لكن هل ستركني الحرس اكلمة
حتي لو استطيع ان اكلمة يكفي اني ساراه فقط و ان اوصل اليه رسائل الالف
لكن ماذا عن قلبي ؟ اتخيلة مع دارا و يمسك بيدها
ماذا الان ؟
لا لاتكوني انانية يا بيسان الحب تضحية
دونغهي موجوع الان اذا لم افعل ذلك من سيفعل ؟
هيا تشعي
فايتينج
~~~~~~~
دخل السيد سومان القي التحية على جميع من فى الغرفة
قال سيون
-انا متحمس جدا لقد قرائت النص 3 مرات لقد اعجبني جدا
اهنائك كارولين انتِ كتابة جيدة
ابتسمت كارولين وقد احمرت وجنتيها ثم قالت
-شكرا لك سيد سيون
سأل سومان دونغهي ما رائيك
قال دونغهي
-حسنا ان النص جيد لكن اتمني ان لا يفشل الفيلم بسببي
نظر سيون لدونغهي شرازاً و قال
-لا لن يفشل توقف دونغهي
قال سومان
-لا تقلق ان غضب الالف سيزول قريباً
ابتسم دونغهي بالبتسامة تحمل بعض الالم و الضيق
~~~~~~
امسكت بيسان الحقيبة اللتي ستعطيها لدونغهي ارادت ان تركض الية اردات ان تعانقة
اردات ان تصرخ بكل قوتها و تقول انا احبك
ساكون دائما بجوارك بجوراك انت فقط
لكن هناك صخرة كبيرة على قلبها على اوتارها الصوتيه
تركت للدموع حرية التعبير
هيا انطلقي ابكي يا عيني
لكن انه دونغهي خرج الان لقد رائيتة الان
جسمي مجمد كتلة من الجليد اشعر فقط بدموعي
لكن شئ بداخلي جعلني اتحرك اركض احاول الوصول الية
الحرس يمنعني يظنني اكرة دونغهي لكن اعطيت الحارس الحقيبة ليعطيها له
كنت اتمني ان ياخذها مني لكن الاهم ان تصل الية
الان يمسك بيها و يضعها بجانبة
جلست على كرتون قديمة اتخيل دونغهي و هو يفتح الرسائل اتمني ان يسعد بها
اتخيل ضحكته الجميلة
تخيلت دارا تجلس معه و هو يريها الرسائل
و تضحك له و تعانقة
قلبي الان يؤلمني حقا
قاطعني صوت اتصال هاتفي من كارولين
-اين انتِ الأن
-بالخارج
-هل اعطيتي لدونغهي الحقيبة
- اجل
-ما بكِ يا بيسان هل انتِ بخير ؟
- لا لست بخير
- انتظري انا قادمة اليكِ
جاء صوت يقول انسة كارولين صوت لطالما
عشقته كارولين بل ادمنته انه كالمخدرات
بالنسبة لها
وقف امامها سيون ثم قال
-اريد ان اعرف لماذا البطلة ماتت بعد موت البطل ب 15 دقيقة و ليس لديها أي مرض
- انا اتمني ان اموت قبل من احب او معه لانه احساس مؤلم جدا
لا اريد تعذيب البطلة
-لكن ليس خيالي قليلا
- لا هناك بالفعل اشخاص يموتون بعد فراق من احبوه
- حقاً انه شئ عظيم اتمني ذلك ايضاً الى اللقاء
نظرت كارولين لسيون بعيون دامعة و قالت
يارب اجعل موتي قبل موته
~~~~~~
-       اذا ستذهب بيسان للموعد المدبر
-       اجل هذا ما قلته لوالدتها
-       لا اعتقد انها ستذهب
-       لماذا
-       عندما كنت معها فى SM  و اعطت الحقيبة لدونغهي بكت كثيراً و قالت انها تحبة لا تستطيع ان تنساه بسهولة
-       يمكن ان تقابل رجل جيد كارولين
-       لكن يا سارة الحب صعب
-       اعلم انا واقعه فى الحب الان واعلم
صعوبة الامر
-  متي سيتم خطبتك
-       لا اعلم انه يبحث عن عمل حتي الان
-       اذا لنبحث معاً عن عمل له يمكننا
ان نجد بسرعة اذا بحثنا كلنا
-       انها فكرة جيدة شكراً لك كارولين
~~~~~~  
-      اذا هل هذه رسائل من معجبين لك ؟
-      اجل انظري انهم يدعموني حقا انا سعيد
جداً لقد احضرو الطعام الذي احبة
-      حقاً ؟ ماذا احضرو ؟
-      ماذا احب يا دارا انت تعلمين جيداً اني احب التاكو
-      ااااه انا اعرف بطبع لكن كنت فى شئ
-      فى ماذا ؟
-      هل اشارك فى الدراما اللتي عرضت
علي ام ارفض
-      اه تلك اللتي كنتي تقرئين نصها بالامس
-      اجل هي
-      انها رائعة شاركي فيها
-      لكن انا لا امثل
-      انا واثق انك ممثلة جيدة لكن هل يوجد
قبلة او مشاهد رومانسية فى الدراما
-      فى ماذا تفكر انت الان هل تغار علي ؟
-      اجل اغار عليك هل تمانعين ؟
-      مممم اجل
-      لماذا ؟
-      لانك هكذا ستقتل بنار الغيرة فانا
معجبيني الرجال كثيرون
-      اذا يجب علي ان اخذك الي جزيرة مهجورة
-      لماذا ؟
-      لكي لا يراكي غيري
~~~~~~~~~~
كانت تجلس بيسان على سريرها و تفكر هل قراء رسالتها المميزة
-      كارولين هل انتِ نائمة
-      لا افكر فى سيون لا استطيع ان انسي لمست يدة
كان يقف امامي يبتسم اسمع صوتة اللذي اعشقة
ابتسمت بيسان ثم قالت
-      احسدكي يا كارولين
انا فقط تجمدت مكاني بكيت عندنا رايت دونغهي
اعطيت الحقيبة للحارس الشخصي لدونغهي
افكر هل فتح رسالتي لقد ارسلت له رسالة خاصة
كتبت بيها كل ما بداخلي
-      انا متاكدة انه قرائها لا تقلقي
-      هل اثرت به ؟
-      انتِ تعرفين دونغهي يا بيسان انه
يتاثر باي شئ
-      اعلم اتمني ذلك اتمني ان تسعده رسالتي لكن
-      لكن ماذا ؟
-      هل قرائها مع دارا
-      بيسان انتي تشغلين بالك بها كثيراً
-      حسنا انا ساذهب غدا للموعد المدبر
ساحاول ان اشغل نفسي
-      بالتوفيق ماذا كتبتي لدونغهي ؟
~~~~~~